پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251375
محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي
تاریخ انتشار : 1401/02/13
نمایش : 1149
حضرت آيت الله علي رحماني سبزواري با حضور در جمع نيروهاي نظامي و انتظامي شهر فارسان ايشان را جلوه اي از نام خداوند دانست و گفت خداوند به وسيله شما از جان، مال و ناموس مسلمين حفاظت مي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روزهاي پاياني ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان در محل امامزاده آقا سيد محمد آفتابي شهر فارسان برگزار گرديد. در اين ويژه برنامه که با حضور مشترک پايوران سپاه ناحيه فارسان و نيروي انتظامي شهرستان فارسان برگزار شد ابتدا قاريان به تلاوت قرآن کريم پرداختند و در ادامه حضرت آيت الله علي رحماني سبزواري با حضور در جمع نيروهاي نظامي و انتظامي ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمي براي رشد و تعالي معنوي دانست و عنوان کرد: انسان نمي تواند ازگناه فرار کند و هميشه در معرض لغزش و گناه است اما اگر کسي مراقبت کند و توکل کند مي تواند خودش را از گناه رها کرده و رشد کند.

وي در ادامه به اسماء الله اشاره کرده و گفت: ما در فراز 30 دعاي جوشن کبير مي خوانيم يا حافظ من استحفظ،اي نگهدارنده و محافظ کسي که از او حفاظت مي خواهد يعني خداوند خود بزرگترين حافظ و محافظ است اما بايد بدانيم که خداوند براي تجلي اذکار و اوصاف خود از وسايل و افراد و .. کمک مي گيرد و بايد گفت يکي از عواملي که خداوند با آن از دين و مردم و کساني که حفاظت مي خواهند حفاظت ميکند شما نيروهاي نظامي و انتظامي هستيد در واقع شما خود يکي از ابزارهاي تجلي نام خداوند هستيد که از مال و جان و ناموس مومنين و بندگان خداوند حفاظت مي کنيد و لذا نبايد خود و اين وظيفه خطيري که بر دوش خود داريد را دست کم بگيريد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html